Kære followers her på min lille blog på WordPress. Jeg sætter så UENDELIGT meget pris på jeres følgeskab, 1000 1000 tak.

For mig har bloggen været en fantastisk legeplads… Hver gang jeg har skrevet et oplæg, har jeg haft det som et lille barn i sandkassen, en sommerdag, med bøllehat på.

Skærmbillede 2017-06-21 kl. 14.08.21

Jeg har blot løftet fingrene hen over tasterne, og så er ordene væltet ud, fuldstændig ubesværet af sig selv. Det har været en SAND fornøjelse (hø hø), at skrive og skabe, fordi det her er et frirum. Men nu skal det være slut … nej nej nej, det er gas! Jeg kan slet ikke undvære min blog, den fungerer som ventil, så jeg undgår at eksplodere…

Men det er slut her på WordPress. Jeg er ved at rebrande og retoole hele min lille business, Passion at Work, og i den forbindelse holder min blog flyttedag, og jeg lukker og slukker derfor her på WordPress om et par uger. Jeg H Å Å Å B E R selvfølgelig, at du har lyst til at følge med mig, og dermed fortsat følge min blog.

Hvis du har lyst til at følge med mig (vil du ikke nok …)
Skærmbillede 2017-06-21 kl. 14.14.13

så send mig en mail på info@passionatwork.dk, så skriver jeg dig op til mit kommende nyhedsbrev, hvor igennem du bliver holdt opdateret på, hvornår der er nye blogindlæg fra sandkassen, og en masser andre nye spændende tiltag, som jeg har i støbeskeen (ingen spam, men værdi til dig), med omdrejningspunktet AT FÅ SUCCES SOM OS SELV!

Igen 1000 tak fordi du har fulgtes med mig indtil nu, det betyder meget.

Forhåbentlig på gensyn…

 

