1

“Spotlyset er ikke det, der får folk til at se dig – det er lyset indefra, der fanger folk …”

Jeg har brugt 38 år på det … Men NU er jeg altså også ved at være klar. Det blev jeg i dag :o)

Lige nu står jeg på toppen af et besteget bjerg, og kigger på den vej, jeg har tilbagelagt for at nå hertil. Og jeg spejder frem mod den spændende vej, der ligger foran mig, og som jeg GLÆÆÆDER mig rigtig meget til at skulle gå.

Jeg starter egen virksomhed! There – I said it out loud! Nu forpligter det.

Domænet er købt: passionatwork.dk

Jeg har ikke den komplette plan – LANGT FRA, ja jeg har ikke engang en forretningsplan, men nu taxier flyet altså ud mod take-off.

Visionen: Jeg vil ud og skabe go´ energi og glæde i verden.

Missionen: Jeg laver det, jeg brænder for og inspirerer og hjælper andre til at gøre det samme.

Formålet: Hjælpe andre til at frigive/forløse/vække deres potentiale, så de kan anvende det.

TÆNDE GNISTEN!

Værdier, som PassionAtWork bygger på er: Respekt, tryghed, frihed, kvalitet, overblik og udsyn, gnist og gejst, autencitet, oprigtighed, ord og handling følges ad, glæde, passion.

Det første produkt, der er sat på hylden er COACHING (er under uddannelse til at blive certificeret hos ICF (International Coach Federation). Og under udvikling er produkterne: Inspirationsoplæg, workshops, e-bog og meget mere …

Jeg har gået vejen selv – du ved, vejen hvor man i et stille øjeblik støder på spørgsmål som: “Hvem er jeg egentlig, hvis jeg ikke er en rolle – mor/far, kæreste, sygeplejerske/lærer?”, “hvorfor glæder jeg mig til at det er fredag og ikke mandag?”, “hvorfor bruger jeg 37 timer af min uge på at gå på et arbejde, som i bund og grund ikke giver mig noget, ud over penge på kontoen?”, “hvorfor føles det som om, at der burde være mere end ´det her´i livet – hvor er lykken, hvorfor mærker jeg den ikke, selvom jeg har alt?” osv. osv. osv.

Jeg har fundet mine svar (og finder nye hver dag), har forbundet punkterne, og jeg er i fuld sving med at forløse og udvikle mit eget potentiale. Min drøm er at hjælpe andre til at gøre det samme.

Jeg vil rigtig gerne bidrage med skabe mere værdi i liv omkring mig og nye perspektiver. Jeg vil gerne videregive nogle af de elementer, der har gjort forskellen på min vej mod at forløse potentiale, og finde troen på mig selv.

Nu glæder jeg mig til mandage :o)

Uh, kl. er 23:58 .. når det lige inden i dag, bliver i morgen.

Nat nat herfra …

 

